יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

2015 My New Year's Style Resolutions - רשימת ההחלטות האפנתיות המומלצות שלי לשנת 2015

בוא נודה באמת, החלטות לשנה החדשה, הן קצת קלישאה, אבל גם אם אתה לא מהסוג שעושה רשימת החלטות, נראה לי נחמד לחשוב שהשנה החדשה יכולה לגרום לנו לקבל החלטות חדשות שישדרגו את החיים, ואולי גם להסתכל אחורה ולנסות להבין איך אפשר קצת אחרת ומה כדאי לשנות או להוסיף לחיינו. ולא, אני לא מדברת על תזונה וספורט, אלא על דברים שהם הרבה יותר פשוטים ליישום, שיעזרו לשדרג את המראה החיצוני והמלתחה ואולי ליצור שינוי קטן שיכול לחולל מהפך גדול באיך שאתה תופס את עצמך ואיך שהסביבה רואה אותך. 

והרי לך רשימת ההחלטות האפנתיות שאני ממליצה לך לאמץ לשנת 2015:

1. נסה לקנות בחנויות של מותגים שאתה לא מכיר
בשנה האחרונה יצא לי לראות הרבה ארונות של לקוחות, הדבר העיקרי שהיה משותף לכולם, זה חוסר המגוון- הכל נראה אותו הדבר. אני מבינה שיותר קל לך לקנות פריטים ממקומות שאתה מכיר ומרגיש בנוח בהם, אבל מבלי לשים לב, הפכת לאחד שדומה לכולם בלי שום ייחודיות.

2. הכנס קצת צבע לחייך
שחור ולבן הם צבעים בסיסיים, אך חוץ מהם המגוון רחב, אל תהסס ללבוש משהו צבעוני, בהתאם לעונות השנה, אך שים לב לגוון עורך ומה מחמיא לו.

קצת צבע עוד לא הזיק לאף אחד

3. קנה בגדים במידותיך
בגד שמתאים למבנה גופך במידה הנכונה, תמיד יחמיא לך. בגדים עם שאריות בד תמיד ירחיבו אותך, יתנו לך מראה נמוך ומרושל. בגדים צמודים מדי יראו כאילו אתה לא יודע לעשות כביסה...

4. השתמש בארונך בתבונה  
לכל אחד בארון מסתתרים כמה פריטים שמעולם לא לבשו. פשפש בארונך וחפש את אותם פריטים. בדוק אם הם לטעמך והאם הם מחמיאים למבנה גופך. במידה ולא. תרום אותם או העבר לחנות יד שנייה. אולי תוכל עם פריט זה להתחדש באחד אחר.  

מתוך הכתבה:  A Style Resolution: The Total-Closet Overhaul GQ


5. נעל נעליים מתאימות
יוצא לי לא מעט לראות גברים אשר נועלים נעלי Blundstone או נעלי ספורט עם מראה מחויט, או נעלי אצבע עם כל דבר בערך. לכל נעל והייעוד שלה, השקע ב"נעלי אירוע" איכותיות  בצבע שחור וחום, אשר יכולים לשרת אותך גם ביומיום וגם ליציאות ואירועים.


כפכפי אצבע לא נחשבים נעליים!

6. קיצוץ, גיזום וגזירה
שיער ראש, שיער פנים זקוקים לתשומת לבך. אל תשכח לחפוף לפחות פעם ביומיים. שאל את חבריך המסופרים מי הוא הספר שלהם, ספר טוב בארסנל זהו מצרך הכרחי.
גם ציפורני הידיים והרגליים זקוקות לזמנך, אל תזניח אותן. ציפורניים ארוכות ומלוכלכות אינן מראה אטרקטיבי.




7. טיפוח היא לא מילה גסה
ריח נעים תמיד ישאיר רושם חיובי, אל תשכח את הבסיס- דאודורנט ואם אתה משתמש בבושם או באפטר שייב מה טוב, אך ודא עם חברייך שהניחוח הולם אותך והאם לא נסחפת במינון.


8. אביזר אפנתי- אקססוריז
הצטייד לך לפחות באביזר אפנתי אחד שאתו אתה מרגיש בנוח; צעיף, נעליים, שעון, כובע, תכשיט, עניבה, משקפיים או מטפחת כיס. אביזר זה תמיד ייבדל אותך מהסביבה ויוסיף את המגע האישי שלך ללבוש.


9. זרוק את הישן, פנה  מקום לחדש
(בתאום עם סעיף 4) הפטר מבגדים ונעליים בלויים. חורים, כתמים וצבעים דהויים יכולים להתאים למראה מסוים, בדוק אם מראה זה, זהו הלוק שאתה רוצה לשדר לסביבה. 

צילום: Paige Green הלוק הזה עובד עבורו, אך האם יתאים לך?


10. פקח את עיניך
המדיה מלאה בתמונות של אנשים, הסתכל על מה הם לובשים. אם ראית משהו שאהבת, ושאתה חושב שיכול להראות טוב עליך, אל תחשוש- נסה לסגל לעצמך משהו אחד שאתו תרגיש בנוח.


השחקן כריס מסינה לGQ מגזין אפריל


אני מאחלת לך שבשנה החדשה, תמיד תרגיש בנוח בעורך, שהמראה החיצוני שלך ישקף אותך בצורה הטובה ביותר ושתמיד תרגיש בו בטחון.




שלך בידידות,


2 תגובות:

  1. בהחלט טיפים טובים, הכי טוב זה לנסות לצאת מאזור הנוחות ולנסות למדוד בחנות דברים שאולי לא היית מנסה בדרך כלל. מי יודע אולי פתאום ימצא חן בעינך סגנון קצת אחר? :)

    השבמחק

פוסטים פופולאריים