יום ראשון, 25 בינואר 2015

"איך להתלבש כמו..." והיום אנדרה בנג'מין שנודע יותר בשם אנדרה 3000


כבר הזכרתי בשבוע שעבר כמה אני גרועה בכל מה שקשור לשמות של זמרים ולהקות, כך שגם הפעם, כשחבר יקר ביקש ממני לכתוב על אנדרה 3000, הרמתי גבה...


אנדרה (3000) בנג'מין, ראפר אמריקאי, זמר, יוצר, מפיק מוזיקלי ואף מעצב אופנה (תחת המותג שלו "Benjamin Bixby"). ידוע בעיקר בהיותו חלק מצמד ההיפ הופ "אאוטקאסט".

אנדרה החל את דרכו המוזיקלית עוד כשהיה נער. בתיכון ניגן על כינור ועוד בצעירותו הייתה לו את ההבנה והיכולת לשלב מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים מה שלימים הוביל להגדרתו מחדש את הסאונד והמראה של מוזיקת ההיפ-הופ.

בכל מה שקשור לאופנה, הגבר פשוט גאון. בנג'מין סיכם זאת בעצמו בצורה נהדרת;

"Look at Scottish guys wearing kilts - you could look at them and laugh, but the way they carry themselves, how can you? You can wear some of the weirdest things and be cool. If you believe in it, that's what makes it cool."



ואכן אם היית רואה אותו ברחוב בהחלט ייתכן שהיית מגחך, אך לא משנה מה תאמר כל אחד יכול ללבוש בגדים משוגעים וכל אחד יכול ללבוש בגדים קלסיים, אבל לא כל אחד יכול לשלב בין שניהם בצורה מאוזנת, ואנדרה יוצר שילובים של אמן אמיתי.



נוטף סטייל, קצת אקסצנטרי ועם סגנון אישי הייחודי לו, הוא מפליא בכל לבוש. סגנונו מושפע מוינטאג' אנגלי ומשולב עם מראה אורבני. הוא חובב אקססורייז כמו כובעים, שלייקס ועניבות פרפר ותמיד דואג ליצור חוסר התאמה שמתאים להכל על ידי שימוש בשילובים מיוחדים של בדים, טקסטורות, צבעים ופטרנים שונים.




בשנת 2008 הציג אנדרה את ליין הבגדים שלו לגברים בשם "בנג'מין ביקסבי". הליין אקלקטי ונועז ושואב השראה מסגנון הלבוש של שחקני הכדורגל בשנות ה-30. אנדרה רצה ליצור בגדים עם אופי בימתי ואקסצנטרי כמו שלו בלבוש קלאסי יומיומי. הליין מורכב בעיקר מסריגים, סוודרים, בלייזרים מקורדרוי, מכנסיים בגזרה גבוהה וחולצות פולו.

ההשראה

BENJAMIN BIXBI

























לובש בגדים בעיצובו
ב- 2014 כבש המוזיקאי עוד פסגה אופנתית כאשר חבר ל"סוואנה קולג' לאומנות ועיצוב" ועיצב בעבורם חליפות אוברול ועליהן מודפסות אמירות שלו. שם התערוכה "i feel ya: SCAD + André 3000 Benjamin."  התערוכה הוצגה במיאמי בדצמבר האחרון.





כובע קש, צבעוניות, פטרנים, שילובי בדים וטקסטורות. מספיק לאמץ אפילו אחד מכל אלו על מנת לבדל את עצמך מסובביך.

מכנסיים בגזרה גבוהה, צבעוניות, שילובי הדפסים וסוגי בדים.


















כובע קש או ברט, מכנסיים בגזרה גבוהה מג'ינס, צמר או קורדרוי ושלייקס.



















משחקים בצבעים, בטקסטורות ובשכבות.



אותו סגנון רק יותר שקט. בהחלט מראה שכל אחד יכול לאמץ.


















מראה שקט אך עדיין בעל אמירה.



















כדי להתלבש כמו אנדרה 3000 אין צורך להרחיק לכת, צריך לאזור קצת אומץ, להיות בטוח בעצמך ולנסות. גם אתה יכול ליצור לעצמך סגנון ייחודי, הכל עניין של ניסוי וטעיה.

שלך בידידות,




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים