יום חמישי, 12 בפברואר 2015

מנהרת הזמן עם האחים לבית קנדי

בני משפחת האצולה הדמוקרטית, שהגדירה את הפוליטיקה האמריקאית בשנות השישים. 
משפחת קנדי

עשור שהחל באופטימיות וזוהר נגמר בשתי התנקשויות וסקנדל של נהיגה תחת שכרות, בריחה מזירת פשע והפקרת חיי אדם. על אף כל אלו, חברי המשפחה היוו כאייקון, החלום האמריקני הזוהר, נוטף סטייל והאופנה.

משמאל לימין; ג'ון, בובי  וטד קנדי
נכנסים למנהרת הזמן של האחים לבית קנדי. 
אז מי הם בעצם? שלושה אחים מתוך תשעה אשר היו בעלי נוכחות גדולה ומשמעותית בחיי אמריקה. ואף אייקוני אופנה הזכורים בשל לבושם השמרני. ג'ון קנדי (נולד ב-1917) היה נשיא ארה"ב שנרצח ב-1963. אחיו רוברט (בובי), (נולד ב1925), נרצח אף הוא בעת שהתמודד לנשיאות ב-1968. אחיהם הצעיר, אדוארד (טד), כיהן כסנטור מטעם מדינת מסצ'וסטס משנת 1962 ועד מותו בשנת 2009 ממחלת הסרטן.
מימין לשמאל; בובי, ג'ון וטד קנדי
בני משפחת קנדי היו מזוהים בלבושם הקונסרבטיבי; חליפות מחוייטות בהזמנה אישית. שני כפתורים (מכופתרים), תמיד כהות בגוונים של אפור וכחול, תמיד עם כיס בחזה, שני כיסים במותן ודש מקטורן צר וגבוה. (כלל שחשוב לזכור; בלבישת חליפת שני כפתורים יש לכפתר כפתור אחד ולא את שניהם), יחד עם חולצות אוקספורד מכופתרות של האחים ברוקס;
ג'ון היה צריך ללכת בעקבות בובי וטד ולפתוח כפתור אחד

המכנסיים המחוייטים שנהגו ללבוש היו קצת קצרים בהתאם לגזרות שנהגו אז ללבוש, במהלך הליכה או ישיבה תמיד בצבצו גרביים תואמות לחליפה.
ג'יי אף קיי והמכנסיים


האחים כמעט תמיד ענבו עניבות פסים. באם את עניבת הפסים האמריקאית (פסים אלכסונים מימין לשמאל כלפי מטה), או עניבת הפסים הבריטית (פסים אלכסונים משמאל לימין כלפי מטה) עניבות שחורות או כחולות.

מימין עניבת פסים בריטית משמאל עניבת פסים אמריקאית

ג'ון קנדי בעניבת פסים בריטית (יחד עם פרנק סינטרה)

טד קנדי במרכז עם עניבת פסים אמריקאית
בובי קנדי בעניבת פסים אמריקאית

גם לבוש שעות הפנאי שלהם היה שמרני חולצות פולו, סריגים עם מפתח צווארון עגול ומכנסי חאקי מכותנה.

חולצת פולו קצרה בקיץ וארוכה בחורף אבל תמיד עם צווארון לא מכופתר עד סופו


















משמאל ג'יי, אף קיי בסריג מפתח צוואר עגול, מכנסי כותנה ונעלי מוקסינים, מימין חולצה מכופתרת מופשלת שרוולים עם מכנסי חאקי מכותנה


טד בחולצה מכופתרת פתוחה למחצה ומופשלות שרוולים עם ג'ינס מקופל, בובי במכנסי כותנה מקופלים, חולצה מכופתרת פתוחה ומתחת חלוצת טריקו


בובי קנדי בסריג מפתח צוואר עגול וג'ינס


מבחינת אביזרים לג'יי אף קיי הנשיא היו כמה פריטים שלא עזב. משקפי שמש, שעון אומגה וסיגר



שעון האומגה של ג'ון קנדי

לא הבגדים הפכו אותם לאייקוני אופנה שהיו, אלא הצורה המתוחכמת והפשטות שבה לבשו את בגדיהם הפכו אותם לאייקוני אופנה אלמותיים. 

שלך בידידות,



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים