יום חמישי, 18 ביוני 2015

מנהרת הזמן עם ... סר פול מקרטני

היום חוגג יום הולדת 73. התפרסם בשל היותו חבר בלהקת הביטלס. הוא בסיסט, זמר, צייר, מפיק מוזיקלי ומפיק סרטים ואחד האומנים הכי פורים במאה העשרים (ע"פ שיאי גינס). מנהרת הזמן עם סר פול מקרטני.



פול מקרטני עבר כברת דרך אופנתית מתקופת צעירותו בסוף שנות החמישים תחילת שנות השישים. החל מתספורת המופטופ (ראש מטאטא) שאותה חלק עם חבריו ללהקה ועד לתקופה הפסיכודאלית של סרג'נט פפר לגבר המסוגנן שהוא היום. סר פול יודע להתלבש, ולא מזיק שיש גם בת מעצבת אופנה נחשבת (סטלה מקרטני) שמוסיפה לו חליפות לגרדרובה.


מימין תספורת המופטופ  והחליפה המפורסמת ומשמאל לבוש מהסרט סרג'נט פפר
1964, הלהקה עוד לא חצתה יבשות. מנהל הלהקה, בריאן אפשטיין רצה כי הארבעה ישדרגו את המראה החיצוני המוזנח שלהם אשר יושק בהופעת הבכורה בטלוויזיה האמריקאית (בתוכנית של אד סאליבן). הלביש את ארבעתם באותו האאוטפיט- חליפה עם ג'קט בעל מפתח צוואר עגול, חולצה מכופתרת עם צווארון גולף, עניבה שחורה ומגפיים שחורים עם עקב קטן- פריט אייקוני שמאז נקרא מגפי ביטלס.

אחרי שהביטלס סיימו את סיבוב ההופעות שלהם ב 1966 הם אימצו את טרנד ההיפים. בהשפעת האל אס די נכנסו למסע פסיכודאלי בו נוצרו כמה מהאלבומים הטובים ביותר שלהם, אך פחות בפן האופנתי. בדי סאטן מבריקים, בגדים סטייל הודו, רקמות, המון צבעוניות, ג'קטים בסגנון צבאי והתחילו להאריך שיער ולגדל שפם ולעשות המון מדיטציה.


היפים
1969, פול ולינדה מתחתנים.


מתחילה לצוץ שמועה שפול בכלל מת בתאונת דרכים. וששכרו כפיל שלו כדי להמשיך את הצלחת הביטלס. פול יוצא בכתבה לגרדיאן עם סגנון אופנתי שלא היה מזוהה עמו עד כה. השמועה ממשיכה לתפוס תאוצה.
1969 כתבה לגרדיאן, מה הופך אדם לבעל סטייל
לאחר פירוק הביטלס, הוא ואשתו הראשונה, לינדה, עברו לחווה בסקוטלנד כדי לחיות את החיים הפשוטים, וכדי לעבוד בשקט על אלבום סולו ראשון. פתאום מקטרני החל לגדל זקן עבות ולהתלבש פחות בשביל להרשים ויותר בשביל נוחות, ג'ינס וסווטישרט, בתקופה זו החל להיחשף לצמחונות ולזכויות בעלי החיים, כך שהיום כל מה שלובש לא מן החי, דבר שהנחיל גם לביתו המעצבת.



פול ולינדה הקימו להקה בשם כנפיים ויצאו לדרך מוזיקלית חדשה, 1971-1981.
מראה היפי בשילוב מראה שנות השמונים
בתחילת שנות השמונים יצא לדרך עצמאית וחדשה כזמר. 
מראה חצי מחוייט עם נעלי אולסטאר
מקרטני עבר כמה שיפוצים קוסמטיים, בוטוקס, הרמת גבה ואולי גם השתלת שיער. את שיערו הוא צובע בגוון חום מהגוני.

אך למעט המראה המאוד מנותח שלו. לפול עדיין טעם נפלא בבגדים. המראה הרוקסטארי של מקארטני מוכר בעיקר בזכות החליפות המחוייטות שלו, יחד עם סניקרס או נעלי ספורט- מראה שבקלות יכול להראות מגוחך אך עליו נראה פנטסטי.


נעלי ספורט, חליפה של סטלה מקארתני
מעונב ורשמי
מקרטני בהחלט יודע מה מתאים לו. הוא מאמץ טרנדים ואף מכתיב אותם. מבלי לפחד להראות שונה. באם זה שילוב של מחוייט עם ספורטיבי או ללכת על המראה הלא מתחנף ומתייפייף.
יום הולדת שמח סר פול!
שלך בידידות,



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים