יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

איך להתלבש... והפעם פגישה עם לקוח לכבוד השנה החדשה

שנה חדשה, התחלה חדשה.

הלקוח של היום הוא איש מיוחד והמפגש עמו ממש דורש פוסט משל עצמו. גילוי נאות. את חיים אני מכירה מילדותי. הוא החבר הכי טוב של אחי. אני מכירה אותו בכל מיני שלבים בחייו, אך היה לי הכבוד לקחת חלק בשלב בחיים שאני מקווה שאכן יביא לשינוי אמיתי. הפעם האחרונה שנתקלתי בו, היתה לפני כמה שנים, על ראשו ראסטות ארוכות ונזם באף. הוא פנה אלי לפני כמה שבועות כי היה זקוק לשינוי. שינוי חיצוני שיבטא גם את השינוי הפנימי שהוא עובר. את הראסטות, כך סיפר לי, הוריד מיוזמתו. כששאלתי למה, נתן את ההסבר הכי יפה ששמעתי, "לא סתם קוראים להם Locks, הם באמת כמו מנעולים, נועלים בתוכם גם זכרונות וחוויות שאולי היה כדאי לשחרר".   
הרי לכם הפרטים היבשים: בן 28, חקלאי בתפקיד ניהולי בערבה, הבעלים הגאים של כלב מעורב, בשם מילו.
חיים בעבודה ובאירוע.
כשניגשתי לשולחן התכנונים, היו כמה מגבלות ובקשות שהנחו אותי. חיים לא אוהב להתבלט אך עם זאת כן היה רוצה שיראו אותו, שיזהו אותו, שלא יראה כמו כל אחד. במסגרת עבודתו הוא צריך ללבוש מכנסיים נוחים, חולצות ארוכות לשם הגנה מפני השמש ונעלי עבודה. הבגדים צריכים להיות נוחים, מאווררים וכאלה שיכולים להתלכלך. לשעות הפנאי כשמטייל עם מילו בקיבוץ, ביקש בגדים נוחים קלילים אבל גם כאלו שיבטאו את השינוי שעובר. הוא אינו רוצה מעוניין בצבעים שכן נראים לו כלא מחמיאים. ארונו לא ממש היווה מקור שמתוכו יהיה ניתן להתחיל שכן היו בו פריטים ספורים, שאת רובם לא יכל ללבוש. למעט חולצה מכופתרת שחורה, כל פריטיו מרופטים, חסרי ייחוד ולא במידה הנכונה.

התחלתי לבנות לו תפריט לבוש. קודם כל לבוש לעבודה, המכנסיים שהכי נוחים לעבודה, הם מכנסי דגמ"ח, מכנסי קרגו. מכנסיים בעלי כיסים עם נפח שניתן להכניס בהם כלי עבודה וכו'. הבעיה במכנסים שכן היו בבעלותו היתה המידה. הגזרה זה כבר משהו שניתן להתווכח עליו שכן מדובר בטעם, אך אני כיוונתי אותו למכנסיים בגזרת סלים ורגולר. גזרות שמחמיאות לגברים בגילו ובמבנה גופו. כמו כן הם לא צמודים מדי ככה שיאפשרו לו חופש תנועה. הכי חשוב לאנשים שעובדים בשטח לחפש בגדים מבדים טבעיים. למכור בגד עם בד אוורירי ומאפשר לעור לנשום. כמו כותנה או פשתן.  


לחיים חולצות טריקו ארוכות שצווארן גזור, הבד שלהן שחוק וצבען דהוי. מפתח הצוואר שלהן גבוה לו מדי, שכן במבנה גוף כמו של חיים יש צורך להדגיש את בית החזה והכתפיים. חולצה סגורה מדי תקצר את הצוואר, תרחיב אותו ותגנוב מהחזה ומהכתפיים את הפוקוס. אז לעבודה נבחרה חולצת הבייסבול או חולצה אמריקאית, חולצה עם תפר אלכסוני בשרוולים הארוכים. גזרה עם כפתורים בבית החזה על מנת לפרום כפתור אחד או שניים ליצירת מפתח צוואר וי.

   
אופציה שמאוד טובה למבנה גופו היא מראה השכבות. כמה שיותר שכבות דקיקות שמדגישות אתמבנה גופו בפלג גוף העליון. חולצת טריקו ומעליה חולצה מכופתרת פתוחה או וסט מחוייט אופציה שנייה במראה השכבות היא חולצת פלאנל פתוח או סגורה מעל וסט ספורטיבי למראה הלאמבר ג'ק (חוטב העצים). 
וסט למראה יומיומי עם שכבות
מראה השכבות יכול להיות אלגנטי יותר עם סריג דקיק מעל הפלאנל, המכופתרת או הטריקו.
 


לחיים שני זוגות נעליים- בלנסטון לעבודה ומגפי טימברלנד שנקנו לטובת אירוע וננעלו רק פעם אחת. את נעלי הטימברלנד ייעדתי ליום יום ולאירועים זממתי על מגפיים אלגנטיות שישמשו אותו לארועים ויציאות.

חיפשתי איזשהו סממן שיחליף את הראסטות, משהו סולידי שעדיין ימתג אותו ויבדל אותו מגברים אחרים. משהו שיהיה אלגנטי ויומיומי בו זמנית. אבל שלא מצריך טיפוח. אקססורי שמוסיף- צמיד עור. 


לאחר התחבטויות רבות היכן תתקיים הפגישה, קבענו אמצע. באר שבע. המיקום גרנד קניון. החנויות- H&M, ZARA, המשביר לצרכן, אלדו,קסטרו. המטרה מלתחה חדשה לעבודה, לשעות הפנאי ולאירוע. 

השלל: שלושה זוגות מכנסי עבודה, שני ג'ינסים, מכנס שחור לאירוע, מגפיים אלגנטיות, שש חולצות בייסבול לעבודה, וסט פוך, וסט אלגנטי, חולצה מכופתרת אלגנטית, חגורה, שלוש חולצות פלאנל, שלוש חולצות מכופתרות פשוטות, צמיד עור, תחתונים וגופיות.

לבוש לעבודה
לבוש יומיומי- לאמבר ג'ק במיטבו, שימו לב לצמידי עור. המגפיים השחורות- אלדו

אחד הדברים שאני כל הזמן מדגישה הוא שאם קונים פריט לבוש צריך לוודא שהוא מסתדר עם שאר הפריטים בארון, לכן ניסינו כל פריט בכמה ורסיות. מאחר ולימדתי את חיים שיטה של התאמת צבעים, בעתיד יהיו לו קל יותר לבחור ולהתאים בלי כל חשש ועל כן התחדש גם בבגדים קצת יותר צבעוניים משחור. 
חיים היה זקוק לשינוי. אני מקווה שהוא עשה ויעשה לו רק טוב.

אפשר גם בלי וסט
שינויים בחיים יכולים להביא עימם המון אושר. אני מאחלת לכל אחד ואחד מכם כי השנה תזכו להמון שינויים חיוביים. כאלו שיעצימו וישמחו. פנימיים וחיצוניים כאחד.

שנה טובה!

שלך בידידות,







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולאריים